SERVIS

Povjerenje je najvažnije


Ponosni na odnose koje smo izgradili s našim klijentima, svjesni smo da je povjerenje ključni faktor u priči o uspjehu. Upravo smo zato postali partner od povjerenja za više globalnih brandova mobilnih uređaja i fiksnih telefona, telekomunikacijskih uređaja i ostale dodatne opreme. Agramservis ovlašteni je servisni centar za popravke u jamstvenom i izvanjamstvenom roku za:

Apple • Azumi • Beafon • Beats by DrDre • CAT • Coolpad • Cubot • Evolveo • Generale MobileGigasetHTCHuaweiLG • Meizu • MyPhone • Nokia (HMD) • Prestigio • SamsungSony • Xenon • ZTE


 
 

SERVISNA MJESTA

Gdje možete ostaviti Vaš uređaj na servisu?


 
 
 
 

CJENIK USLUGA

Opći cjenik usluge poravka


  • Usluga popravka jednostavnih vanjskih komponenti57,00 kn
  • Usluga popravka jednostavnih komponenti113,00 kn
  • Usluga popravka elektroničkih komponenti169,00 kn
  • Usluga popravka složenih elektroničkih komponenti225,00 kn
  • Usluge popravka vrlo zahtjevnih elektroničkih i BGA komponenti338,00 kn
  • Zamjena SW60,00 kn
  • Testiranje dodatne opreme60,00 kn
  • Sigurnosna kopija telefonskog imenika (BACKUP)60,00 kn
  • Sigurnosna kopija memorije uređaja (BACKUP)125,00 kn
  • Procjena i dijagnostika95,00 kn
 
 

SERVISNA MJESTA

Gdje možete ostaviti Vaš uređaj na servisu?


 
 
 
 

CJENIK USLUGA

Opći cjenik usluge poravka


Usluga popravka jednostavnih vanjskih komponenti
- 57,00 kn

Usluga popravka jednostavnih komponenti
- 113,00 kn

Usluga popravka elektroničkih komponenti
- 169,00 kn

Usluga popravka složenih elektroničkih komponenti
- 225,00 kn

Usluge popravka vrlo zahtjevnih elektroničkih i BGA komponenti- 338,00 kn

Zamjena SW - 60,00 kn

Testiranje dodatne opreme - 60,00 kn

Sigurnosna kopija telefonskog imenika (BACKUP)
- 60,00 kn

Sigurnosna kopija memorije uređaja (BACKUP)
- 125,00 kn

Procjena i dijagnostika - 95,00 kn

 
 

KORISNIČKI CENTAR

Korisni savjeti prije dolaska u službeni servis


U slučaju kvara na Vašem uređaju, molimo posjetite prodajno mjesto na kojem ste uređaj kupili, uređaje kupljene preko webshopa možete poslati poštom ili donijeti na jedno od naših prodajnih mjesta.

Savjetujemo vam da prije predaje uređaja na servis zaštitite svoje podatke od gubitka.


Pohranite svoje podatke na zasebnu memoriju

Uređaj se nakon servisne procedure postavlja na tvorničke postavke. Zato svakako provjerite jeste li pohranili sve svoje podatke iz uređaja (fotografije, video i audio datoteke, kontakti i slično) na zasebnu memoriju ili ih sinkronizirajte na svoj „oblak“ odnosno „cloud“ (iTunes, Google, Office 365 ili slično) kako ih ne biste izgubili. Prodajna mjesta i servisni centar nisu odgovorni za gubitak korisničkih podataka i/ili aplikacija, niti eventualnih troškova koji su nastali zbog tog gubitka.

--

Isključite sve lozinke i PIN-ove koji su postavljeni na vašem uređaju

Kako bi se popravak mogao neometano izvršiti, potrebno je obrisati postavljene PIN-ove, lozinke i ostale sigurnosne postavke, bilo da ste ih postavili sami ili su već bili postavljeni prije kupnje uređaja.

--

Priložite opremu koja je povezana s kvarom

Na primjer, ako je kvar povezan s punjenjem uređaja, obavezno priložite i punjač (i kabel) koji koristite.

--

Obavezno pripremite svu dokumentaciju

Uz uređaj je potrebno priložiti ovjereni jamstveni list i račun kao dokaz da je proizvod u jamstvenom roku. U suprotnom, jamstveni popravak nije moguć.

--

Staus servisa

Sve informacije o statusu servisa svog uređaja možete dobiti upisom broja radnog naloga i lozinke putem internetske stranice: https://www.agramservis.hr/provjera-naloga

--

Preuzimanje uređaja

Svoj uređaj ste dužni preuzeti unutar 15 dana od dana završetka servisne obrade. U slučaju vanjamstvenog popravka na koji ste pristali, dužni ste podmiriti troškove popravka prije preuzimanja uređaja. Nakon isteka zadanog roka od 45 dana od dana obavijesti za preuzimanjem isti se predaje na recikliranje sukladno uvjetima servisa.

--

Odustajanje od vanjamstvenog popravka

U slučaju odustajanja od vanjamstvenog popravka ili traženja isključivo dijagnostike uređaja, ovlašteni servis će naplatiti trošak dijagnostike prema važećem cjeniku. Takav uređaj se može preuzeti nakon plaćanja navedene usluge.

 
 

NAPOMENA

Apple i Android uređaji


Napomena za korisnike Apple uređaja

Obavezno isključite opciju „Find my phone“ prije slanja uređaja na servis.
Dio opcije „Find my phone“ je i funkcija zaštite uređaja od krađe. Zato obavezno provjerite jeste li isključili spomenutu opciju prije predaje uređaja na servis. U protivnom, popravak nije moguće izvršiti. Istu je moguće isključiti putem mobilnog uređaja (postavke/iCloud) ili putem internetske stranice www.icloud.com/find.

Uputa za isključivanje FMI:
Postavke -> Apple ID -> iCloud -> Nađi moj iPhone (Find My iPhone)



Napomena za korisnike Android uređaja

Obrišite Google račun i račune povezane s proizvođačem uređaja prije vraćanja uređaja na tvorničke postavke kako ne bi aktivirali FRP (Factory Reset Protection).

FRP je zaštita od krađe, koja onemogućuje aktivaciju uređaja bez unosa Google i/ili računa proizvođača u slučaju resetiranja uređaja bez prethodnog brisanja korisničkih računa.



 
 

DODATNE INFORMACIJE

Popravak unutar jamstva


Popravak u jamstvu neće biti prihvaćen u slučaju da ovlašteni servisni centar dijagnostikom ustanovi da:

• je oštećenje ili šteta nastala pogrešnim korištenjem proizvoda ili dijelova uređaja, odnosno korištenjem koje je u suprotnosti s proizvođačkim uputama

• je kvar nastao zbog mehaničkog oštećenja, nepravilnog rukovanja (uključujući oštećenja nastala od oštrih predmeta, savijanjem, stiskanjem, padom i sl.), neovlaštene modifikacije softvera (uključujući neovlaštenu nadogradnju ili proširenje), uporabu neodgovarajuće opreme, punjača, baterije ili drugog potrošnog materijala,

• je uređaj bio pod utjecajem vlage, tekućine ili hrane, kemijskih proizvoda i slično ili više sile (ekstremna temperatura, termalna oštećenja, korozija, grom, požar, neodgovarajući napon i polaritet te druga štetna djelovanja koja se ne mogu predvidjeti),

• serijski broj uređaja ili datumski kod dodatne opreme je uklonjen, izbrisan, izmijenjen, nepregledan ili neispravan,

• je datum na jamstvenom listu brisan ili ispravljan,

• proizvod je vraćen bez priloženog originalnog dokaza o kupnji (račun) koji jasno pokazuje ime i adresu prodavatelja, vrijeme i mjesto kupnje, tip proizvoda i IMEI ili drugi serijski broj,

• je došlo do oštećenja (ili navodnog oštećenja) koje je prouzročeno činjenicom da je proizvod bio korišten na neispravan način ili je bio spojen s bilo kojim drugi proizvodom, dodatnom opremom, softverom i/ili uslugom koji nije izradio ili dostavio proizvodač ili je korišten na bilo koji drugi način osim onako kako je prema korisničkih uputama zamišljeno da se koristi,

• oštećenje je prouzročeno činjenicom da su zaštitne naljepnice na kućištu baterije oštećene, ako su baterijske ćelije slomljene ili pokazuju dokaze pokušaja nedozvoljenog rada ili je baterija bila korištena u opremi koja je drugačija od one za koju je bila napravljena,

• proizvod je bio otvaran, mijenjan ili popravljan od strane bilo koga osim ovlaštenog servisnog centra, ukoliko je bio popravljen uz korištenje neoriginalnih dijelova ili ako je serijski broj proizvoda, datumski kod mobilne dodatne opreme ili IMEI broj uklonjen, obrisan, izlizan, promijenjen ili je nečitljiv na bilo koji način.
• se kvar ne može reproducirati,

• Ako postavke za SMS/GPRS/MMS/internet nisu ispravne, a kvar je povezan s korištenjem tih usluga

--

U svakom slučaju, molimo Vas da detaljno pročitate jamstvene uvjete proizvođača kako bi saznali koja su Vaša prava i obveze.

 

Trebate dodatne informacije? +385 1 2456 555

Kontaktirajte nas