SERVIS

Povjerenje je najvažnije


Ponosni na odnose koje smo izgradili s našim klijentima, svjesni smo da je povjerenje ključni faktor u priči o uspjehu. Upravo smo zato postali partner od povjerenja za više globalnih brandova mobilnih uređaja i fiksnih telefona, telekomunikacijskih uređaja i ostale dodatne opreme. Agramservis ovlašteni je servisni centar za popravke u jamstvenom i izvanjamstvenom roku za:

Apple • Azumi • Beafon • Beats by DrDre • CAT • Coolpad • Cubot • Evolveo • Generale MobileGigasetHTCHuaweiLG • Meizu • MyPhone • Nokia (HMD) • Prestigio • SamsungSony • Xenon • ZTE


 
 

Postprodajni proces (ASP)

Mi preuzimamo brigu


Postprodajni proces je sustav koji povezuje korisnika/naručitelja i servisni centar kako bi proces pripreme za popravak, popravak i povrat robe korisniku bili brži i jednostavniji.

Osmislili smo logističko-servisnu bazu podataka koja u cijelosti pokriva logistički tijek procesa „krajnji korisnik – popravak – krajnji korisnik“. Baza se može prilagoditi potrebama svakog partnera, a svim sudionicima u posprodajnom procesu omogućava pristup podacima. Među zadovoljnim korisnicima naše ASP usluge su:

Vipnet • Tele2 • Ericsson - Nikola Tesla • HP Ekspres

 
 

Korisnički centar

Mobitel je i previše važan da bi ga olako povjerili bilo kome


Dok god mobitel besprijekorno radi i ne razmišljamo o tome što nam znači u profesionalnom ili privatnom životu. Ali kad zakaže, čitav se naš mikrosvijet mijenja. Htjeli bismo popravak što prije a nije nam svejedno kome mobitel dajemo u ruke. Povjerivši smartfon na popravak, poklanjamo svoje povjerenje ljudima iz servisa. U njihovim su rukama ponekad naše tajne, važni podaci, adrese, slike - sve što nam i previše znači da bismo olako prepustili bilo kome.

Prva stvar koju razmatramo je cijena popravka, a odmah zatim vrijeme koje je za to potrebno. No, nije li zapravo važnije kakve će zamjenske djelove serviser koristiti prilikom popravka i hoće li netko jamčiti za popravljeno? Možda će biti nešto skuplje (kada gledamo samo iznos na računu), ponekad možda i sporije, ali dijelovi u ovlašteni servis stižu iz skladišta originalnog proizvođača, a ne brzom poštom iz skladišta mješovite robe nepoznatog porijekla.

Kada je automobil u pitanju, stvar s ovlaštenim i neovlaštenim servisom, originalnim i zamjenskim dijelovima vrlo je jasna. Po istom principu funkcionira i logika servisiranja mobitela. Pouzdanost prije svega.

Agramservis je ovlašten za popravak gotovo svih poznatih brendova mobitela, ima stručne i pouzdane ljude, posjeduje sve potrebne certifikate, opremu i uređaje.

Zato kad mobitel ide na popravak, ide u Agramservis.

 

Trebate dodatne informacije? +385 1 2456 555

Kontaktirajte nas