Od samo početka predano smo surađivali sa svim proizvođačima koje podržavamo ali i s operaterima da bi zaštitili i unaprijedili njihove uspješne brendove kroz visoko kvalitetni servis i podršku. Ovakav nivo podrške realiziramo velikim investicijama u osoblje, opremu, IT sistem i razvoj procesa. Kroz višegodišnje iskustvo u pružanju kvalitetnog servisa s osobnim pečatom Agramservis je zaslužio poštovanje i od proizvođača i od distributera. 

MMM Agramservis d.o.o. ovlašteni je servisni centar za popravke u jamstvenom i izvanjamstvenom roku za sljedeće brandove ne samo mobilnih i fiksnih telefona i telekomunikacijskih uređaja već i ostale elektroničke opreme:

  • Apple
  • CAT
  • Coolpad
  • Evolve
  • General Mobile - NOVO!
  • Gigaset
  • HTC
  • Huawei
  • LG
  • My phone
  • Nokia
  • Nokia (HMD Global) - NOVO!
  • Prestigio
  • Samsung
  • Sony
  • Xenon
  • ZTE

Kontinuirani fokus na sve segmente poslovanja omogućio je kontrolirani rast i pozicionirao je Agramservis kao servis u postprodajnoj podršci u svim zemljama u kojim poslujemo. Metodologija iza vrhunskog servisa za sve operacije koje podržavamo pod stalnim je monitoringom što u konačnosti osigurava da kvalitetu servisa koji pružamo korisnicima ostane nedostižan za konkurenciju. Ponosni smo na duga partnerstva koja smo stvorili sa svim klijentima, povjerenje je ključni faktor u našoj uspješnoj priči i to je način na koji smo postali partner od povjerenja za više globalnih brandova.

Uvjeti servisa i servisni ugovor

 

Uređaj se preuzima iz servisa isključivo uz predočenje radnog naloga. Rok za preuzimanje uređaja/opreme nakon obavijesti o završetku servisne obrade uređaja/opreme je 15 dana.

Rok za preuzimanje uređaja bitan je sastojak ovog ugovora. 
U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana od dana obavijesti Servisa o završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. U tom slučaju Servis može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova.

Korisnik izričito i bezuvjetno potvrđuje da Servis ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti ostvarene prodajom uređaja trećim osobama.

Tijekom popravka može doći do brisanja svih podataka iz uređaja.
MMM Agramservis d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za Vaše podatke ili pohranu Vaših podataka. 
Također, povrat podataka na uređaj je u odgovornosti korisnika.

Naplata dijagnostike u slučaju odustajanja od van jamstvenog popravka naplaćuje se 95 kn.

Postprodajni proces zamišljen je kao sustav koji objedinjuje krajnjeg korisnika - Naručitelja i sam servisni centar, gdje sam proces pripreme za popravak, sam popravak i povrat robe krajnjem korisniku čini bržim i jednostavnijim. Poštujući vodilje samog postprodajnog procesa, a to su brzina, jednostavnost i točnost informacija, osmislili smo logističko-servisnu bazu podataka vlastite proizvodnej kao plod destogodišnjeg iskustva u servisu i servisnoj logistici, te pokriva cijeli logistički tijek samog aparata u procesu krajnji korisnik – popravak – krajnji korisnik. Dizajnirana je tako da se može prilagoditi potrebama svakog partnera, te omogućava pristup podacima svim gore navedenim sudionicima u posprodajnom procesu.

Među zadovoljnim korisnicima ASP usluge su:

  • Vipnet
  • Tele2
  • Ericsson - Nikola Tesla
  • Overseas Express

Tržište mobilnih uređaja je okruženje koje se brzo i često mijenja. Proizvođači, operateri i retaileri moraju reagirati efikasno na rapidne promjene u tehnologiji da bi uspješno izdržali pritisak konkurencije i nadolazećih promjena.

Kroz performanse i pružene usluge Agramservis d.o.o. je zaslužio mjesto partnera kojem se vjeruje. Zajedno s partnerima omogućavamo domaćim operaterima da prošire svoje prodajne kanale i da svoje logističke izazove pretvore u priliku za zaradu. MMM Agramservis d.o.o. pruža „last mile“ distribuciju poznatih brandova i pruža rješenja koja su brza, efikasna i laka za implementaciju.

Distributivne aktivnosti su često ključni faktor u ukupnim troškovima logistike te su zato konstantna rafiniranja i poboljšanja koje mi osiguravamo ključni faktor u kreiranju efikasnog Supply Chain-a. Agramservis d.o.o. podržava velike kompanije da optimiziraju kvalitetu servisa i efikasnost njihovih distributivnih aktivnosti. 

S povećanjem kompleksnosti proizvoda proizvođači i pružatelji usluga moraju se sve više baviti s vraćanjem uređaja i odgovarajućim garantnim obavezama. Kada se taj proces usporedi s procesom prodaje novih proizvoda povrati su mnogo teži za predviđanje jer se pojavljuju u mnogo manjim količinama u odnosu na kupljene proizvode. Agramservis d.o.o. podržava kompanije da optimiziraju kompletnu reverznu logistiku.

Svoj uspjeh mjerimo uspjehom korisnika naših distributivnih usluga.