PREDNOSTI OVLAŠTENOG SERVISA

Zašto odabrati baš nas?

  • Koristimo originalne servisne dijelove s jamstvom proizvođača

  • Nudimo vrlo povoljne cijene popravka

  • Na raspolaganju imamo stručne i educirane servisere

  • Jamstvo na ugrađeni dio i uslugu

  • Vanjamstveni popravak ne utječe na tvorničko jamstvo vašeg uređaja

  • Osiguravamo vam brzu i kvalitetnu uslugu

 

CJENIK ZAMJENE ZASLONA

Cjenik usluge popravka zaslona (staklo + LCD + dodirnik)


Galaxy J3 2016 (SM-J320F) - 475,00 kn

Galaxy J3 2017 (SM-J330F) - 511,00 kn

Galaxy J5 2017 (SM-J530F) - 575,00 kn

Galaxy J7 2017 (SM-J730F) - 712,00 kn

Galaxy A3 2017 (SM-A320F) - 678,00 kn

Galaxy A5 2017 (SM-A520F) - 790,00 kn

Galaxy A8 2018 (SM-A530F) - 766,00 kn

Galaxy S6 (SM-G920F) - 1.193,00 kn

Galaxy S6 Edge (SM-G925F) - 1.525,00 kn

Galaxy S6 Edge Plus (SM-G928F) - 1.645,00 kn

Galaxy S7 (SM-G930F) - 1.136,00 kn

Galaxy S7 Edge (SM-G935F) - 2.073,00 kn

Galaxy S8 (SM-G950F) - 1,705,00 kn

Galaxy S8 Plus (SM-G955F) - 1.853,00 kn

Galaxy Note 8 (SM-N950F) - 1.921,00 kn

Galaxy S9 (SM-G960F) - 1.754,00 kn

Galaxy S9 Plus (SM-G965F) - 1.905,00 kn

*cijene su maloprodajne i bez uključenog popusta
*cijene mogu varirati do ±3% ovisno o boji uređaja

Rezerviraj termin >>
 
 

SERVISNA MJESTA

Gdje možete ostaviti Vaš uređaj na servisu?


 
 
 
 

PRIJE SERVISA...

Prije ostavljanja uređaja na servisu preporučamo da...


1. Pohranite svoje podatke na zasebnu memoriju

Uređaj se nakon službene servisne procedure postavlja na tvorničke postavke. Zato svakako provjerite jeste li pohranili sve svoje podatke iz uređaja (fotografije, video i audio datoteke, kontakti i slično) na zasebnu memoriju ili ih sinkronizirajte na svoj „oblak“ odnosno „cloud“ (Google, Office 365 ili slično) kako ih ne biste izgubili. Prodajna mjesta i servisni centar nisu odgovorni za gubitak korisničkih podataka i/ili aplikacija, niti eventualnih troškova koji su nastali zbog tog gubitka.

--

2. Isključite sve lozinke i PIN-ove koji su postavljeni na vašem uređaju

Kako bi se popravak mogao neometano izvršiti, potrebno je obrisati postavljene PIN-ove, lozinke i ostale sigurnosne postavke, bilo da ste ih postavili sami ili su već bili postavljeni prije kupnje uređaja.

--

3. Obrišete svoje Google račune

Ukoliko ste na svom pametnom telefonu prijavljeni s vašim Gmail računom, bit će potrebno "zaboraviti" i/ili izbrisati taj račun na mobitelu radi sigurnosnih razloga.

--

4. Uklonite SIM i memorijske kartice

Preporučamo vađenje SIM i memorijske kartice iz vašeg pametnog telefona, jer kao ovlašteni servis nismo odgovorni za dodatne stvari koje nenamjerno ostavite uz svoj pametni telefon na servisu te tako možemo izbjeći eventualne gubitke i neugodnosti.

 
 

KONTAKT

Zanima vas cijena popravka? Kontaktirajte nas!


Pošaljite nam mail >> Nazovite nas >>