Svoj uspjeh mjerimo uspjehom korisnika

Povijest

Početak
 
Smjer
 
Rast
 
Danas
 
Smartson
 
Budućnost

Tvrtka MMM Agramservis je nastala je 2005. izdvajanjem servisno-prodajnog odjela korporacije Siemens. Uz inicijalno servisiranje Siemens i BenQ-Siemens mobilnih telefona, te Gigaset fiksnih telefona, MMM Agramservis iste godine postaje i generalni zastupnik kompanije Siemens Gigaset koja na europsko i svjetska tržišta plasira ponajbolje proizvode u segmentu fiksne telefonije (žični, bežični, IP, ISDN telefoni) te širokopojasnih terminala (ADSL/WLAN usmjernici).

Istovremeno, MMM Agramservis se nastavno na svoju jedinstvenu poslovnu orijentaciju od početka postojanja profilira u najkvalitetnijeg i najsveobuhvatnijeg pružatelja postprodajne servisno-logističke podrške i za ostale ključne mobilne brandove na tržištu među kojima su Sony Ericsson (Sony Mobile), Motorola i LG, te za proizvode renomiranih svjetskih telekomunikacijskih proizvođača kao što su Huawei, Option Wireless, Novatel i 4G Systems. Paralelno sa etabliranjem statusa ovlaštenog servisnog centra za navedene brandove jača i povezanost MMM Agramservisa sa hrvatskim mobilnim (Vipnet, T-Mobile, Tele2) i fiksnim operaterima (T-Com, Iskon).

Od osnutka do danas tvrtka MMM Agramservis bilježi kontinuirani rast – kako u broju djelatnika tako i u proširenju ponude pa samim tim i opsega poslovanja. Broj djelatnika u samo šest godina se gotovo utrostručio, a nakon pozicioniranja u Hrvatskoj, tvrtka je svoje poslovanje proširila i na cijelu regiju. Otvoreni su uredi u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Sloveniji, Makedoniji, Kosovu i Albaniji gdje je MMM Agramservis prisutan kao ovlašteni servisni centar te distributer mobilnih telefona i pripadajuće opreme.

Danas je tvrtka MMM Agramservis ovlašteni servisni centar za većinu mobilnih brandova i prateće opreme koji su dostupni na hrvatskom tržištu (od HTC-a, Applea, Samsunga i Motorole do BlackBerryja, Sony Ericssona (Sony Mobile), LG-ja i Huaweia), a i dalje se velika pažnja poklanja plasmanu, promociji i distribuciji Gigaset terminalne opreme (fiksna telefonija, IP telefonija) te Broadband CPE (Customer Premises Equipment) i IAD (Integrated Access Device) opremi (ADSL/WiFi usmjernici i 3ple Play Gateway) tvrtke Sagem Communications.

Sukladno uspješnom poslovanju te kontinuiranom rastu MMM Agramservis 2012.e godine u Zagrebu na adresi Gundulićeva 7 u samom središtu Zagreba, u atraktivno dizajniranom i uređenom prodajnom prostoru otvara dućan Smartson, prvi ove vrste u Hrvatskoj te u regiji. Maloprodajni brend MMM Agramservisa specijaliziran prvenstveno za prodaju i servis smartfona.

Uz Smartson, MMM Agramservis nastavlja sa sirenjem u maloprodajnom sektoru kroz Samsung Experience Store te Lenovo corner pozicioniran u jednom od najpopularnijiih centara u Zagrebu City Center one West.

Svojevrsna kruna postignuća u ovom poslovnom segmentu je suradnja sa vodećim svjetskim proizvođačem mobilnih telefona Samsungom te s vodećim globalnim distributerom mobilnih uređaja, američkom tvrtkom Brightpoint, zahvaljujući kojima tvrtka MMM Agramservis danas distribuira vodeće brandove mobilnih telefona kao što je Samsung, Lenovo, Huawei, Gigaset i drugi. Danas Agramservis slavi 10 godina uspješnog poslovanja te čvrste suradnje sa jednima od najjačih brandova u industriji pametnih telefona.

Naša vizija

Establirati se na domaćem i regionalnim tržištima kao najkvalitetniji pružatelj postprodajne servisno-logističke podrške za sve ključne proizvode u segmentu mobilne i fiksne telefonije, te distributer terminalne i mrežne opreme. Poslovnim korisnicima osigurati sustavnu podršku u procesu definiranja i planiranja proizvoda, logističku potporu za ispunjenje distributivnih zahtjeva, reverznu logistiku i servisne usluge značajno povećavaju učinkovitost poslovnih i komunikacijskih procesa, snižavaju troškove poslovanja, te za uloženi novac nude najveću vrijednost. Privatnim korisnicima omogućiti da na jednom mjestu odaberu telekomunikacijske uređaje i rješenja renomiranih svjetskih proizvođača koji su prilagođeni njihovim željama i potrebama.

Naša misija

U vremenu ubrzanog tehnološkog napretka krajnjim korisnicima i pružateljima telekomunikacijskih usluga osiguravamo stalnu dostupnost premium terminalne opreme, brinemo se o besprijekornom funkcioniranju iste kako bi pojednostavnili i maksimizirali iskustvo upotrebe kompleksnih alata i tehnologija. Budući da uspjeh tvrtke počiva na zadovoljstvu klijenata i kupaca pruženom im uslugom, misija MMM Agramservisa je da fleksibilnošću, dostupnošću i profesionalnošću opravda povjerenje svojih postojećih i budućih korisnika. Kako bismo u tome i uspjeli konstantno ulažemo u obrazovanje naših djelatnika i unaprjeđenje tehnoloških procesa, a pri tom zadržavamo sve naše temeljne vrijednosti: Učinkovitost Pouzdanost Kvalitetu Zadovoljstvo korisnika

Agramservis razumije da naša stručnost u popravcima uređaja ima ključnu ulogu u zaštiti ili poboljšanju reputacije vašeg proizvoda. Naše servisne operacije podržavaju popravke na: pametnim telefonima, tabletima, broadband opremi i dr. Sa Agramservisom ne dobivate samo visoko kvalitetne popravke već i odličnu korisničku podršku.

Izaberite Agramservis za vašeg partnera i iskoristite naše usluge na način koji vama najviše odgovara:

  • Brzi popravka neispravne jedinice – u intervalu od 24 sata do 5 dana
  • Refurbishment uređaja
  • Swap uređaja sa prethodnim pregledom
  • Optimizirani trošak za handling i logističke troškove
  • Napredno upravljanje lagerom rezervnih dijelova
  • Operacije koje podržavaju validaciju DOA/DAP uređaja
  • Proximity repair rješenja
  • Vanjamstvene popravke po pristupačnim cijenama za korisnike
  • Tehnički call centar

Agramservis omogućava operaterima da podignu nivo svojih usluga na viši nivo kroz kompletno rješenje za end-to-end servis i korisničku podršku.

Operateri često najčešće moraju surađivati sa više servisnih partnera sa neopuzdanim nivoom podrške i nejasnim troškovima. Agramservis rješava ove izazove tako što konsolidira aktivnosti vezane za korisničku podršku kroz povezivu i otvorenu platformu. Cilj naših aktivnosti u ovakvoj kooperaciji je da zajednički odredimo realne i ostvarive ciljeve za druge servisne partnere, te da standardiziramo način izveštavanja i komunikaciju prema korisnicima da bi povećali korisničko zadovoljstvo na najtransparetniji način.

Za operatere nudimo:

  • Standardizirane i efikasne post-prodajne servise u više zemalja i entiteta
  • Standardizirane servisne procese za sve proizvođače u prodajnoj ponudi
  • Mogućnost kreiranja post-prodajnog procesa od početka do kraja
  • Tehnički call centar
  • Reverse logistics
  • Servisne usluge
  • KPI analize, izvješća i korektivne akcije
  • Programe produženja garancija i osiguranja proizvoda
  • Jamstveni nivo servisnih performansi i kod višestrukih partnera
  • Predvidiv TCO

Naša prilagodljiva rješenja omogućavaju brzu implementaciju konzistentog sistema podrške korisnicima u maloprodajnim lancima bez obzira na njihovu veličinu.

Sukladno potrebama, nivo dostupne podrške može biti različit, možemo obezbjediti kompletnu podršku (kreiranja rješenja od nule za cjelokupan rad sa neispravnim uređajima) ili rješenje za pojedine izazove sa kojima se suočavate. Naša platforma može vam omogućiti kompletan CRM i dinamičko upravljanje procesima što može doprineti uštedi vremena i povećati zadovoljstvo korisnika.

Za retail lance nudimo::

  • Standardizirane i efikasne post-prodajne servise u više zemalja i entiteta
  • Standardizirane servisne procese za sve proizvođače u prodajnoj ponudi
  • Tehnički call centar
  • Servisne usluge
  • KPI analize, izvještaji i korektivne akcije
  • Programe produženja garancija i osiguranja proizvoda
  • Jamstveni nivo servisnih performansi i kod višestrukih partnera
  • Predvidiv TCO
  • Izgradnju CRM-a
  • Upravljanje procesima u post-prodaji
  • Web-shop rješenja

Agramservis osigurava rješenja za popravak i zamjenu uređaja koja omogućavaju osiguravajućim kompanijama da svoje vrijeme koriste za održavanje odnosa sa korisnicima usluga.

Naše rješenje podrazumeva konsolidaciju više partnera za usluge produženje jamstava i popravaka koje ne pokriva jamstvo na način da troškovi i performase budu predvidivi, transparentni i konzistentni. Cilj ovakve suradnje je smanjenje broja popravaka i zamjena uređaja te poboljšano korisničko iskustvo za uređaj koji se koristi.

Za osiguravajuće kompanije nudimo:

  • Minimalnu investiciju za pružanje nove usluge
  • Minimalno vrijeme neophodno za pristup novom tržištu
  • Program produženja garancije
  • Program popravaka koje ne pokriva standardna garancija
  • Kratko vrijeme servisiranja
  • Standardizirani KPI-evi eksternih partnera

Agramservis razumije da naša stručnost u popravcima uređaja ima ključnu ulogu u zaštiti ili poboljšanju reputacije vašeg proizvoda. Naše servisne operacije podržavaju popravke na: pametnim telefonima, tabletima, broadband opremi i dr. Sa Agramservisom ne dobivate samo visoko kvalitetne popravke već i odličnu korisničku podršku. Izaberite Agramservis za vašeg partnera i iskoristite naše usluge na način koji vama najviše odgovara:

  • Brzi popravka neispravne jedinice – u intervalu od 24 sata do 5 dana
  • Refurbishment uređaja
  • Swap uređaja sa prethodnim pregledom
  • Optimizirani trošak za handling i logističke troškove
  • Napredno upravljanje lagerom rezervnih dijelova
  • Operacije koje podržavaju validaciju DOA/DAP uređaja
  • Proximity repair rješenja
  • Vanjamstvene popravke po pristupačnim cijenama za korisnike
  • Tehnički call centar

Agramservis omogućava operaterima da podignu nivo svojih usluga na viši nivo kroz kompletno rješenje za end-to-end servis i korisničku podršku. Operateri često najčešće moraju surađivati sa više servisnih partnera sa neopuzdanim nivoom podrške i nejasnim troškovima. Agramservis rješava ove izazove tako što konsolidira aktivnosti vezane za korisničku podršku kroz povezivu i otvorenu platformu. Cilj naših aktivnosti u ovakvoj kooperaciji je da zajednički odredimo realne i ostvarive ciljeve za druge servisne partnere, te da standardiziramo način izveštavanja i komunikaciju prema korisnicima da bi povećali korisničko zadovoljstvo na najtransparetniji način.

Za operatere nudimo:

  • Standardizirane i efikasne post-prodajne servise u više zemalja i entiteta
  • Standardizirane servisne procese za sve proizvođače u prodajnoj ponudi
  • Mogućnost kreiranja post-prodajnog procesa od početka do kraja
  • Tehnički call centar
  • Reverse logistics
  • Servisne usluge
  • KPI analize, izvješća i korektivne akcije
  • Programe produženja garancija i osiguranja proizvoda
  • Jamstveni nivo servisnih performansi i kod višestrukih partnera
  • Predvidiv TCO

Naša prilagodljiva rješenja omogućavaju brzu implementaciju konzistentog sistema podrške korisnicima u maloprodajnim lancima bez obzira na njihovu veličinu. Sukladno potrebama, nivo dostupne podrške može biti različit, možemo obezbjediti kompletnu podršku (kreiranja rješenja od nule za cjelokupan rad sa neispravnim uređajima) ili rješenje za pojedine izazove sa kojima se suočavate. Naša platforma može vam omogućiti kompletan CRM i dinamičko upravljanje procesima što može doprineti uštedi vremena i povećati zadovoljstvo korisnika. Za retail lance nudimo:

  • Standardizirane i efikasne post-prodajne servise u više zemalja i entiteta
  • Standardizirane servisne procese za sve proizvođače u prodajnoj ponudi
  • Tehnički call centar
  • Servisne usluge
  • KPI analize, izvještaji i korektivne akcije
  • Programe produženja garancija i osiguranja proizvoda
  • Jamstveni nivo servisnih performansi i kod višestrukih partnera
  • Predvidiv TCO
  • Izgradnju CRM-a
  • Upravljanje procesima u post-prodaji
  • Web-shop rješenja

Agramservis osigurava rješenja za popravak i zamjenu uređaja koja omogućavaju osiguravajućim kompanijama da svoje vrijeme koriste za održavanje odnosa sa korisnicima usluga. Naše rješenje podrazumeva konsolidaciju više partnera za usluge produženje jamstava i popravaka koje ne pokriva jamstvo na način da troškovi i performase budu predvidivi, transparentni i konzistentni. Cilj ovakve suradnje je smanjenje broja popravaka i zamjena uređaja te poboljšano korisničko iskustvo za uređaj koji se koristi. Za osiguravajuće kompanije nudimo:

  • Minimalnu investiciju za pružanje nove usluge
  • Minimalno vrijeme neophodno za pristup novom tržištu
  • Program produženja garancije
  • Program popravaka koje ne pokriva standardna garancija
  • Kratko vrijeme servisiranja
  • Standardizirani KPI-evi eksternih partnera