Od samo početka predano smo surađivali sa svim proizvođačima koje podržavamo ali i s operaterima da bi zaštitili i unaprijedili njihove uspješne brendove kroz visoko kvalitetni servis i podršku. Ovakav nivo podrške realiziramo velikim investicijama u osoblje, opremu, IT sistem i razvoj procesa. Kroz višegodišnje iskustvo u pružanju kvalitetnog servisa s osobnim pečatom Agramservis je zaslužio poštovanje i od proizvođača i od distributera. 

MMM Agramservis d.o.o. ovlašteni je servisni centar za popravke u jamstvenom i izvanjamstvenom roku za sljedeće brandove ne samo mobilnih i fiksnih telefona i telekomunikacijskih uređaja već i ostale elektroničke opreme:

  • Samsung
  • HTC
  • Huawei
  • LG
  • Gigaset
  • Apple
  • Sony
  • CAT
  • Xenon
  • Beex
  • ZTE
  • Motorola
  • Evolve
  • My phone
  • Prestigio

Kontinuirani fokus na sve segmente poslovanja omogućio je kontrolirani rast i pozicionirao je Agramservis kao servis u postprodajnoj podršci u svim zemljama u kojim poslujemo. Metodologija iza vrhunskog servisa za sve operacije koje podržavamo pod stalnim je monitoringom što u konačnosti osigurava da kvalitetu servisa koji pružamo korisnicima ostane nedostižan za konkurenciju. Ponosni smo na duga partnerstva koja smo stvorili sa svim klijentima, povjerenje je ključni faktor u našoj uspješnoj priči i to je način na koji smo postali partner od povjerenja za više globalnih brandova.

Postprodajni proces zamišljen je kao sustav koji objedinjuje krajnjeg korisnika - Naručitelja i sam servisni centar, gdje sam proces pripreme za popravak, sam popravak i povrat robe krajnjem korisniku čini bržim i jednostavnijim. Poštujući vodilje samog postprodajnog procesa, a to su brzina, jednostavnost i točnost informacija, osmislili smo logističko-servisnu bazu podataka vlastite proizvodnej kao plod destogodišnjeg iskustva u servisu i servisnoj logistici, te pokriva cijeli logistički tijek samog aparata u procesu krajnji korisnik – popravak – krajnji korisnik. Dizajnirana je tako da se može prilagoditi potrebama svakog partnera, te omogućava pristup podacima svim gore navedenim sudionicima u posprodajnom procesu.

Među zadovoljnim korisnicima ASP usluge su:

  • Vipnet
  • Tele2
  • Ericsson - Nikola Tesla
  • Overseas Express

Tržište mobilnih uređaja je okruženje koje se brzo i često mijenja. Proizvođači, operateri i retaileri moraju reagirati efikasno na rapidne promjene u tehnologiji da bi uspješno izdržali pritisak konkurencije i nadolazećih promjena.

Kroz performanse i pružene usluge Agramservis d.o.o. je zaslužio mjesto partnera kojem se vjeruje. Zajedno s partnerima omogućavamo domaćim operaterima da prošire svoje prodajne kanale i da svoje logističke izazove pretvore u priliku za zaradu. MMM Agramservis d.o.o. pruža „last mile“ distribuciju poznatih brandova i pruža rješenja koja su brza, efikasna i laka za implementaciju.

Distributivne aktivnosti su često ključni faktor u ukupnim troškovima logistike te su zato konstantna rafiniranja i poboljšanja koje mi osiguravamo ključni faktor u kreiranju efikasnog Supply Chain-a. Agramservis d.o.o. podržava velike kompanije da optimiziraju kvalitetu servisa i efikasnost njihovih distributivnih aktivnosti. 

S povećanjem kompleksnosti proizvoda proizvođači i pružatelji usluga moraju se sve više baviti s vraćanjem uređaja i odgovarajućim garantnim obavezama. Kada se taj proces usporedi s procesom prodaje novih proizvoda povrati su mnogo teži za predviđanje jer se pojavljuju u mnogo manjim količinama u odnosu na kupljene proizvode. Agramservis d.o.o. podržava kompanije da optimiziraju kompletnu reverznu logistiku.

Svoj uspjeh mjerimo uspjehom korisnika naših distributivnih usluga.